IMG_0215.JPG

Etos

Etos heeft in 2019 in The Mall of the Netherlands haar nieuwste winkelconcept neer gezet.

Voor Etos heb ik het nieuwe concept geoptimaliseerd, het Winkel Onderhoud Cyclusmodel en format differentiatie geïntroduceerd.

In 2020 heb ik het project geleid om de eerste 100 winkels een update van het nieuwe winkelbeeld en een assortiment optimalisatie te geven. 

PR_HR_Prenatal_DSC_1550.jpg

Prénatal

Voor Prénatal heb ik het rendement van de individuele winkels geanalyseerd. Tevens de klantenstroom op basis van aantrekkingskracht in kaart gebracht. Resultaat is het nieuwe winkelnetwerk plan met Superstores en Stadswinkels.

Daarnaast heb ik het promotie proces geoptimaliseerd en werken volgens promotie prognoses geïntroduceerd. 

blokker.jpg

Blokker

Voor Blokker heb ik het nieuwe winkelconcept geoptimaliseerd en modulair gemaakt. Space management doorontwikkeld en werken met floormanagement opgestart.

Daarna het project geleid voor de landelijke uitrol van 5 nieuwe winkels per week. Hierbij was naast het nieuwe winkelconcept, de verbetering van het winkelrendement leidend. 

1586457611062_edited.jpg

GAMMA

Voor GAMMA heb ik het nieuwe winkelconcept ontwikkeld. Het nieuwe winkelconcept was kern van de herpositionering. Een belangrijk onderdeel van de nieuwe winkels was de herverdeling van de schapmeters. Het rendement van de winkel werd verhoogd en creëerde ruimte voor de nieuwe assortimenten.